pengikut2 ku!!

Thursday, December 5, 2013

last memory at sambest

assalamualaikum semua :) finally dapat jugak aku update selepas setelah lama aku tak update.maklumlah aku kan senior year kat sekolah so ade exam besar yang perlu aku hadapi iaitu SPM..and alhamdulillah aku dapat mengakhiri segala kertas sebanyak 11 subjek itu.

oke hari ini aku tak nak cakap pasal spm actually.tapi aku nak cerita tahun last aku kat sambest..yeah! hmm masa zaman sekolah dulu aku asyik je cakap statement nie --> "bile nak habis sekolah nie??" and now aku memang dah habis sekolah..Allah dah bagi ape yang aku mintak selama nie..and aku tak tau nak luahkan macam mana sekarang nie..zaman persekolahan memang terbaik ! jujur sangat nie aku rindu zaman persekolahan! hmm masa last paper (bahasa arab) aku rase dah lain macam sebanarnye sebab tak lama lagi aku akan tinggal zaman sekolah menengah and akan hadapi dunia luar yang banyak sangat cabaran..are you ready to face it?? (jawab sendiri dalam hati) huh ! and last day sekolah tu aku banyak sangat kena buat and paling penting aku akan ingat the moment aku nak tuntut barang kat Pn Zawiyah ( mama wiwi).. first tyme weh aku dengar luahan perasaan dari mama wiwie weh..series weh aku sebak sangat atas pesanan terakhir dari mama wiwie..and aku akan simpan pesanan dalam hati aku dalam2 untuk aku bawak kat dunia luar nanti..aku peluk kuat and ketat2 dengan mama wiwie..and tyme tu perasaan aku sangat sayang kepada dia..tak sangka ustazah cakap macam nie "ustzah sayang kat semua anak murid ustazah,sayang sangat2 even ustzah tau ade anak murid saya benci and tak suka saya" ya ALLAH aku rase tersangat bersalah time tu..hmm..and aku dapat barang ak balek..oke fullstop cerita di sambest!

next,hmm aku balek rumah petang tu and aku siap2 dari rumah untuk datang dinner generasi-12 di Intekma Resort,Shah Alam.oke disini lah saat2 terakhir sebelum kami berpisah.and malam tu aku lagi sebak sebab nanti akan berpisah dengan kawan2 seramai 214 orang (batch paling ramai).malam dinner tu sangat best and siket sedih sbb nak berpisah dengan kawan2 kan..hmm aku ade rakam beberapa video as kenangan untuk diri ini..and setiap kali aku tengok video and gambar2 mesti meleleh punya..:'( hmm baru berapa hari dah rindu sangat2 lagi2 kat kelas 5 ibnu sina..rindu nak belajar,main,rehat dekat kantin sama2 and semua mende lah yang pasti..even kelas kitorg paling banyak masalah tapi kami akan hadapi semuanya sama2..itulah kelas yang paling best forever that i had.gonna miss you all so much !

hmm last but not least,semoga ukhwah kite tak sampai disini je oke..gonna miss you sambest gen-12 so much.<3




























No comments:

Post a Comment