pengikut2 ku!!

Monday, December 9, 2013

memoribilia 2013 miss the moment so much !

dalam nikmat hujan nie,,tetibe tangan jari tangan yang mulus nie *muntah ramai2 jom!puiihh! haha nak menaip buad kali kedua selepas tamatnya pepriksaan sijil paling mudah --->SPM >< monolog jap "senang ke ? " hmm entah la tak tau nak cakap..hehe hmm tawakkal je la..hmm dalam keadaan tenang nie tetibe rase nak rewind segala kenangan sepanjang 2013 ini la..tapi sape yang malas nak bce sila tken 'x' kat bhgian atas tu ea..saya tak rugi pape pun..:p

oke first bulan JANUARI ,,kenangan perarakan maulidur rasul kat stadium shah alam..weh time nie seminggu ke dua minggu tak masuk kelas sbb latihan punye pasal,,sebaik time tu awal tahun..hmm tapi tak ape kenangan sangat ! dengan aku kena marah gile dengan cikgu amir..btw syukur kena marah tp membuahkan hasil iaitu johan milik kami ---> srikandi in the making ! yeah that's name will not forgeting at all..and at the last aku demam panas sebab berarak dalam hujan yang tersangat lebat..hmm aku akan ingat kenangan nie mase tengah berbaris tu kite selawat and nyanyi lagu koko  n lepas tu tros hujan lebat ! walaweh msti awan terharu dengar suara kite nyanyi ..haha LOL ! oke miss the moment ! 



next bulan februari,,hmm bulan nie tak de pape sangat tak silap aku la just aku pergi UiTM,Shah Alam sebab aku join seminar yang Alumni SAMTSH buad for budak SPM,,Oke time ie just 10 org je wakil dari sambest pergi sana tp aku tak nak cerita tu..aku nak cerita aku jumpe budak sekolah rendah aku tapi biasa la dah lama tak jumpe hampir 5 tahun la jugak tak jumpe so jadik shy2 gitu..haha..ala nk tunjuk gambar yang aku jumpe dy tapi xde la...xpe la just in memory je oke.! hmm n time nie jugak aku jumpe Syafiq and Hamzah and the same time stat dari sini aku rapad la blek as friend with him --> Faris Jaafar ..!!dy suke kacau aku btw aku oke je kau kacau haaha..you make me smile la faris dengan perangai gile2 kau sama macam sekolah rendah dulu :p

next,bulan april :) oke mase nie sekolah aku busy dengan perasmian sekolah.."ape perasmian sekolah??baru nak buad??" haha yes that month my school baru nak perasmian oleh sultan selangor..so tyme nie busy sangat n boleh dikira bape hari je aku masuk kelas..hehe oke tapi aku tak risau sangat sbb cikgu2 pun busy and tak masuk kelas jugak so senang cerita satu sekolah busy..hmm time nie aku busy dengan choral speaking aku..yeah ! first time masuk choral speaking tapi tyme nie aku kena bahagi kn masa dengan aku pnye acara kamil..weh bulan nangis aku kot tyme nie..haha ingat blek macam ape je..ye la kena marah dengan ticer norkiah ! hmm ticer suroh aku pilih satu sama ade kamil(tajhiz) or choral speaking..kalau ikotkn hati msti la kamil tp kalau ak tolak choral sama nak ganti aku dengan aidil?? so pujuk la ticer and at the end ticer bg jugak sebab terpkse ..haha =,= oke group choral nie nama die 'Bestarian's Daie'..hehe miss moment berlatih kat dewan makan sampai pukul 12 malam jugak la and tyme tu dengan gelagat semua orang  dalam ketakutan dengan lipas ! haha..series gelak2 time tu..

this the pic
kamil zon :)

perasmian sekolah 



geng tajhiz jenazah ! miss the moment lagi2 tyme kita buad keranda..haha

hurmm,,next ape lagi ek yang berlaku this year??wait let me think for awhile..ha! the last day budak2 aspurians  form 1,2 and form 3 tinggal kat asrama..hmm aku nak tunjuk samting,,,
yeah that's it..

GULA-GULA


ape kaitan budak2 asrama form 1 untill form 3 dengan gula-gula..?? ha nie aku nak bagitahu nie..hmm nie semua perancanga rapi oleh..oleh sape? ha budak2 ---> TINGKATAN 4.! HAHA.. budak2 asrama nie buad suprise untuk pelajar tingkatan 5 dengan dihujani dengan hujan gula-gula..tapi pelajar tingkatan 5 kena tipu dulu..'kena tipu?? yes KENA TIPU gile3..! hmm kena tipu yang kitorg kena pergi somewhere yang kat situ ade HILAL ASYRAF,DIANA AMIR n sape entah lagi yang dimentionkan..memang semua telah menunjukkan muke excited masing2..haha siap pergi ambil kertas nak tulis nama nak bagi kat ustazah..haha tapi padahal kena prank ! wakanabeb tak korg ?? hmm simpan ea kenangan nie nnt dah tak ade da kot..:)huhu



ha nie ade lagi,,Graduation's Day! ha nie takde la gempak mane tapi memag best sebab kitorg gen yang kedua ad hari graduasi..hmm thanx cikgu3 <3

,

as penutup aku sebagai budak sekolah, aku nak cakap thanx alot kat mahfuz fakhri a.k.a apos and a'isyah nabila a.k.a eci sebab dah bertungkus lumus mencari dana untuk menjayakan farewell dinner sambest gen-12 .. tersangat gempaq oke bagi aku sebab dalam kesibukan SPM korg sibuk dengan dinner nie sekali..aku baru rase ukhwah itu sangat manis pada malam tu..tapi sebaik tak meleleh malam tu just kat rumah aku menangis..hehe.oke ak tak nak cerita malam dinner tu sebab aku ad wat post pasal dinner tu :D





*lawa-lawa and hesem-hensem kawan2 aku,,could we meet after 10 years from now?? 


oke sume memoribilia tahun nie sangat bermakna bagi aku sebab tahun terakhir aku sebagai title budak sekolah and lepas nie title as budak universiti pulak ! huhu


oke that's all for now!! gonna miss you all <3

1 comment:

  1. ok sume update pakai background muzik yang menggetarkan jiwa . haha

    ReplyDelete