pengikut2 ku!!

Saturday, April 14, 2012

cite2 :'(

Assalamualaikum semua:)
hehe da lame sangat kuwd aku x update and sekarang baru ade mood nak update balek..!
ermm banyak cite nak d'citekan tapi ntah laa..
meh aku cite2 ak yang mepek nieyh kalau nak bace dipersilakan n yang tak mahu ue berambus la ea..(men2 aje)

aku da form 4 sih and sibuk sangat2 lagi2 bulan april niieyh..nak twu knape?ermm ye la sibuk dengan KAMIL(aku masuk tajhiz jenazah peringkat zon)#batak,,,,dengan HAC nye,,dengan silatnye la n more ..huhu..and palaing important HOMEWORK yang berlambak dari cikgu2 tok bagi kat pelajar2 nye ..
sumpah buzy sangat la...
#OKE STOP

minggu nieyh aku sedeyh gile kuwd..hmmm ye la minggu HAC(hari anugerah cemerlang).!kenapa aku sedeyh?sebab aku tak dapat hadiah ue and sume member2 aku dapat..aku tak nak sedeyh and aku sanggup buad surat tok lek..sume marah aku balek minggu nieyh..banyak gile pujuk rayu tok ta payah balek tapi aku tetap nk balek..
conversation dye byk cenggini:
member:syaie nape lek?
aku:(just senyum)
member:kau tak nak jumpe budak2 yang pindah?
aku:(diam)..

walaupun aku diam senanye memang aku nak jumpe dyeowg tapi aku tak sanggup tok lepaskan dyeowg..aku lebeyh sanggup tok tak jumpe dari aku sedeyh toklepaskn dyeowg..sowy kwn2 .. aku ta de niat pun tak nak jumpe korunk..kalau tak dapat jumpe korunk sekarang nanti kite jumpe kat syurga ea..:)
and paling penting korunk kena tawu walaupun korunk jauh dari aku,,aku sayang sangat2 kat korunk...

#nak balek semalam aku tak cakap langsung dengan seorg member aku tu..:'(

hrmmm next stori,,pasal budak2 pindah..huhu
ermm ade 3 orang yang da patah balek..nak tawu sape?hrmm x payah la..mengaibkan la..and kepada baby,,aku nak kau pikir baek2 ..if sambest is the best patah la balek..sume budak sambest mengharap yang kau akan patah balek la yang pasti..huhu
hrmm da la ..nk wat HOMEWORK YANG BERLAMBAK itu..hehe...




No comments:

Post a Comment