pengikut2 ku!!

Saturday, September 1, 2012

pada raye 2012 :)

assalamualaikum semua :) da lame sangat la aku tak update and sekarang niey aku nak update..*wink2
huhu..oke first belog berwajah baru :)ak da renovate ..*batak

nak cite pasal raye :) seronok la jugak raye tahun niey lagi2 raye kat negeri sembilan :) *my family favo home town..seronok sangat2 la..and meriah sangat2..tambah dengan kedatangan orang baru..berapa ramai? ramai sangat .3 orang..*lebeyh due orang kan?haha

oke first raye tu balek johor dulu ,,x seronok mane pung ..and paling penting tyme first day raye tu aku DEMAM...dengan lemah ye ak g jalan raye nan family kat johor...and raye kedue tu da sihat walafiat..and tyme raye kedue tu la ak lek nogori..hehe..
'ayah aku cakap yang ko niey sje demam ke hape ha?lek johor demam la bagai tapi lek nogori jerp sihat walafiat..haha'
*oke stop cite raye kat kampung...

now nak cite pasal raye kat rumah kawan lak..
oke pada hari sabtu yang lepas bersamaan 25 ogos 2012,,aku,nani,keron,eci,azwa,kici,fatin syafa,iman g jalan2 raye..mule2 pegi rumah kak hajar kat kg.jawa (dekat dgn rumah ak ) ...lepak2 la kat sane..and lepas zohor ue gerak pegi umah azwa lak kat subang and this is the first tyme aku naek ktm..muke batak jap kat ktm..tp aku tak berani beli tiket..and aku suroh la keron belikn..pegi dan balek ! huahua..and lps pegi rumah azwa tu ..kiteowg pegi umah NURFARAHANI KAHARUDDIN (a.k.a paan) kat meru lak..oke tyme niey mmg adventures sgt2 la p'jlnn kami..:P and tepat lps solat isyak kiteowg pulang ke rumah masing2..and tyme nie aku sebenar2 nye begitu sebak sangat tp aku tak tunjuk jerp..maklom la ak nan paan rapad sgt tyme kat skola and kami terpkse terpisah sebab dye pindah sekolah kerana mama dye suro pindah..:(
*oke2 jgn sedey !

niey antara gmbr raye :)


batak gune kamera depan :)

dirumah kak hajar :)

kat tangga pun jadi la ;)

 bersama paan <3

di rumah paan :)

insan baru 2012 :)

di nogori sembilan :)

kami :)

di halaman kampungku :)

oke bye !

No comments:

Post a Comment