pengikut2 ku!!

Saturday, February 4, 2012

sedeyh :'(


oke minggu nieyh aku sedeyh gile-gile sebab segelintir kawan seperjuangan aku seramai 15 orang termasuk luqman n syaddad yang keluar awal tahun  telah angkat kaki meninggalkan Sambest..fine!aku amat la sedeyh kuwd..naek bengkak mata aku yang lawa nieyh sebab nanges..setiap malam aku nanges teringat kenangan kite .. 

korunk angkat kaki tok keluar  and  ade yang angkat kaki tok masok sambest..huh ! tambah la sedeyh .'( sampai sekarang aku cam tak leyh terima..sepanjang minggu orientasi aku buad suke je .. padahal dalam hati aku nieyh hanya DIA aje yang tawu..dalam kesedeyhan itu ramai pula yang mahu marah-marah aku..weyh memang korunk nak aku nanges ke minggu nieyh? siyes weyh aku sedeyh sangat-sangat..

ermm aku rindu larh dengan sume ini:-
da tak ade suare comel + gaye gedik  seperti debo(pkd ku)
senyuman +  gelak yang mempunyai lesung pipit seperti aten(dak katel seblah)
da tak ade yang semangat nasyid n zikir seperti baby(dak muke yg serupe nan aku)
tak ade sharing cite nan balqis lagi (yang gelak tawa bersame)
main mata nan dak pompuan seperti izhar
tak ade lagi yang belanja aku sperti ikhwan
tak akan dengar lagi name khawarezme
yang akan promote blog dye seperti bong
wonderpets tak akan wujud lagi sebab paan da pindah
and aidil,,jed,,luqman,,syaddad,,jabir,,syarep,,

ermmm sume kenyataan diatas nieyh ta akan wujud lagi di sambest..aku akan merinduinye and keep sedalam-dalamnye..aku nk say gudluck kat korunk utk menghadapi suasana baru..aku akan doakn korunk berjaya didunia dan di akhirat kelak..yang paling penting jangan lupe kiteorg especially DIRI YANG BUAD POST NIEYH..




AKU SAYANG KORUNK SANGAT2..<3








#setiap pertemuan pasti ade perpisahan

No comments:

Post a Comment