pengikut2 ku!!

Thursday, December 6, 2012

saya sayang mereka



assalamualaikum semua :) haha tetibe tangan niey nak menaip untuk update ..huhu oke ak rase sangat2 larh busan cuti niey and start bulan 12 niey aku akan struggle abis-abisan untuk topup aku punye silibus form 4 yang banyak tak habis lagi niey..*percaye tak? haha tak percaye pun buad2 percaye aje la erk.. sebab itu pada realiti bukan fantasi..huhu

oke2 aku malam niey tetibe nak update pasal kawan..semua orang mesti ade kawan kan?aku pun ade kawan..ramai sangat tapi dalam ramai2 tu ade nama ye SAHABAT..! sahabat la selalu yang akan ade disisi kite same ade sedeyh,,hepi atau segalanye..demi sahabat ye die akan sanggup korban pe saje demi sahabat ye..:) so sweet kalau sahabat tu selalu ingatkan kite pada DIA iaitu Allah..sahabat yang sayang akan sahabat nye akan berusaha membawa sahabat nye sentiase dekat pada DIA..In shaa allah !

niey la sahabat2 aku yang aku sayang sangat <3

due dr kiri tu sahabat aku mse sekolah rendah(ezzie yani .. na'zurah husna)
n due dari kanan lak sahabat time sekolah menengah (fara hani..aqilah rahmat) :)


ha niey la sahabat2 aku..mereka2 niey tersangat la rapad dengan aku..boleh dikatekan segala isi hati aku niey ak cerita kat mereka..tiada sedikit rahsia pun..*jangan pulak carik mereka oke tok korek rahsia aku..huhu
aku rase hepi sangat2 kalau dengan dorg..dorang akan bagi semangat kat aku kalau aku DOWN ! thanx sangat2 :) harap kite sahabat sampai ke syurga erk ? kalau aku gadoh dengan dorang niey aku rase macam dunie niey nak miracle je time tu..series kalau mereka2 niey tak ade macam tak cukop dalam dunia ini..hehe
tapi itulah name nye sahabat kan..sahabat akan sentiase berada disisi tak kisah la kite tengah sedeyh atau pun gembira..::)

hmm that's all tok cite pasal sahabat aku niey..tak boleyh cite lebih2 nanti terbongkar rahsia ..HAHA..

bye <3


No comments:

Post a Comment