pengikut2 ku!!

Sunday, December 9, 2012

my holiday ~

assalamualaikum semua :) hmm how your holiday ? oke memang yang tak pegi mane and ade yang pegi melancong ke oversea semua..tahniah !haha sape2 yang tak pegi mane2 tu tak ape oke?jangan sedeyh2 ade rezki pegi la melancong oke..hehe..

oke aku nak cite pasal journey holiday aku..^^tapi sebelum tu aku da sebut pasal result PAT aku yang begitu LAWA..haha!cantek sangat2 wey !nak show result tapi x ape la ..malu :$
sape2 nak tengok tu carik la sendiri aku punye I/C..HUHU

oke aku nak cite pasal my holiday ! sape nak bace sila troskn sape sebaliknye boleh pergi bahagian atas tu and tekan X yang berwarna merah tu..*sekian :)
holiday aku bermula dari

home---->johor----->alor star---->langkawi island

oke nampak tak betapa jauhnye aku pergi..naek saket bontot aku dok lame2 dalam kete..keje aku dalam kete hanya text orang,,makan,,berFB,,dan lain2..haha..lame kot dok dalam kete ! aku dari johor sebab aku balek kampung dulu..ade kenduri kawen la katekan..*selamat ye cik ina da kawen da akhir nye ^_^
hmm kami sekeluarga gerak ke alor star pada malam sabtu yang ade perlawanan bola tu,,kesian sangat2 kat ayah aku..:/ demi ibu ayah sanggup berkorban untuk tak tengok bola ..sebaek malaysia menang ! yeah !
haha
kiteorg gerak lepas maghrib and smpai sane time suboh..time suboh tu paling ak terharu sangat2..sebab time aku dan ibu nak start solat suboh kat masjid al-bukhary dengar ahli2 masjid tu bace al-mathurat :) time tu aku mule rindu akan saat2 di sambest ! setiap kali suboh mesti ade al-mathurat ..aku menangis dalam hati :'( sebak sangat2 !

and bermule la percutian kami..:)kami naek la feri selama hampir nk due jam dari kuala kedah ..ingat nak naek dari kuala perlis tapi kiterog dah jalan2 kat kuala perlis sehari before pergi langkawi tu..huhu!
and selama 3 hari due malam disana :)
and mgkin next year pergi sane lagi..maybe la dengan family belah ibu ^_^
oke malas da nak type ..huhu






first shop of choc :) ade lg lps shopping choc niey..haha

No comments:

Post a Comment