pengikut2 ku!!

Friday, December 23, 2011

sejarah tinggal sejarah :)

Asslamualaikum..sehat?oke aku bosan duduk rumah..Aku nak jumpe kawan2 lame aku..windu gile larh kat dyeowg lagi2 yang aku tak pernah jumpe lepas masok sekolah menengah..hoho..:0
Oke stop*.
semalam sangat larh bermakne ohh tok semua calon PMR including me..:) masing2 dah terima result .. ade yang straight A'S , de yang dpt luar jangkaan and ade yang tak memuaskan..oke kite terima seadenye oke?maybe nieyh bukan rezki kite kat PMR ,, jangan2 kat SPM..OMG..!*Tengah pujok diri tok terima seadanye..


oke aku nak cite pasal semalam larh..boleyh kn?kan kan kan?bace spe yang nak bace larh..kalau tak nak x perw..x kesah!huuhu
pada malam nak amik result ue sume tengah cuak tok amik result..aku un..korunk un kn?tipu la tak cuak..:P
ramai yang wat status and countdown lagi2 kat group sambest's12th generation;) , we're '96 :p and Kami Lahir 1996..whoa banyak gilak la notification aku kat muka buku aku..nggee~ tapi tak kesah..:p pas2 malam ue aku tido dengan lena .. *sebab malam ue da nanges guling2 kat atas katil penat ohh .:) then aku terbangun lepas firdaus nasir kejut aku suwo qiyam tepat pukol 4 : 04 pagi..aku un teros la call kwan2 aku yang suwo kejot bangun qiyam..:) then aku x leyh nak tido lbalek..aku bace larh novel ..hehe tok menghilangkn kecuakan menguasai diri..tetibe aku tetido larh pulak = ='..hehe..
pagi ue,,aku malas gile nak bangun..tapi tetibe fon ak berbunyi ..adoiyy kacau btol .! ak pun tgk la..gile banyak sampai 6..der~aku just bukak my bff punye msg aje..yang len tak malas..aku un men la msg nan dye cebab dye nak gerak pegi penang tok amek result dye...aku teros larh bangun tolong ibu kejap..hehe..then pegi iron baju sekolah  pukol 10..haha..then bersiap.!
lepas siap ue ,, nak gerak da nieyh tapi tetibe ade family prob..sedeyh ohh aku teros call keroon sambil nangis2.:'( aku gerak lambat gile kol 12 baru sampai . sampai2 jerp aku nmpk kete paan,,hepi jap..:)
then masuk dewan pergh jauh gile kat depan nak amik result..nan muke yang berdebar aku pegi depan..ak salam ustazah then ak tutup mate .. takuyt ohh,, then aku bukak la mate yang da bengkak nieyyh ,,whoa terkezut aku ,, aku teros nanges ohh depan ustazah and ustaz..oke ak tros blah sbb aku x sggup tok nanges depan mereka..ak pegi keluar jmpe paan..:) paan smile smpai ke telinga kuwd tp lps tgk ak nanges dye tros stop smile..hehe..dye larh yg first nmpk ak nanges..:'(
ak da amik jumper lawa ohh..nieyh jumper ye

*nani aku pinjam gambar
lawa en?haha aku suke..cntek ohh..!<3
pas2 teros la balek rumah yang tersayang..oke ibu and ayah aku x cakap langsung nan aku..aku pun diam .!
aku masuk bilik amik lappy n online..on2 jerp ramai gile yang tnye..=,=
oke stop*

#mule2 aku ta nak share result aku sebab aku terlalu larh down tengok result tapi atas nasihat mentor and kawan2 yang rapad , akhirnye saye share juge...*chill n smile
semalam sumpah tak henti nangis kuwd cube bayangkan dari tepat pukol 11 pagi hingga ke pukol 2 pagi..kalau aku tadah ntah bape baldi ntah leyh penoh..haha..
oke la chill n think positive..
oke la bye! love you .<3


1 comment: