pengikut2 ku!!

Saturday, December 31, 2011

goodbye 2011

assalamualaikum semua :) hehe..
say hi to 2012 n gudbye to 2011..OHMY !

Oke..hari nieyh 1 Januari 2012..n who sambut yang befday i want to say hepi befday and may ALLAH bless you always oke..huhu wif love <3

aku akan tinggal kan kenangan yang pahit,sediyh,kecewa,marah n paling penting kenangan manis la kan..whoa banyak lorh kenangan ye..aku tak akan lupa 
  • sambut befday omey,belle and keroon .. haha banyak lorh duet kami beli kek bagai sampai ade yang jeles pada kami..
  • whoa PMR OHH!
  • aktiviti lepas PMR lagi2 si butaku sayang..ngggee~
  • annual dinner kami yg tnggungjawab(pljr f3)
  • lawatn ke utagha meh..hehe
  • dapat result PMR
haha..sbenar nye manyak ag tape la malas nk taipp..

to paan,walla,keroon,omey,malika,masz,cheah,emy,faramey,hasya,bolek,belle
best ohh kawan nan kamu sume walaupun kite rapad pada saat2 akhir tahun .. korunk memang best la ..aku sayang sangat2 kat korunk la..
kalau la aku x dapat stay,,
doakan aku dapat menghadapi cabaran luar .. tw2..!!
hehe



No comments:

Post a Comment