pengikut2 ku!!

Wednesday, December 14, 2011

aku nak panggil kau budak bajet boleyh?

assalamualaikum...:)
#menaip sambil layan lagu..:)



arghhhh takoyt ye!
#jerit skuat hati..

haha,,nampak tak gambar diatas..Domo scared which i gambarkan diri i dengan dye(asy)..rait..
ingat tak post tentang orang yang slalu ganggu aku?? ingat tak? atau pun korunk semua tak bace lagi? kalau tak bace lagi sile la klik pade perkataan iteww..:)

oke saye mahu cerita budak yang chat oke? yang add saye ue tak ade kaitan langsung pada post kali ini..hehe...:)
firstly saye begitu trkezut sangat2 tyme dye nieyh tanye aku tentang hamba allah (yang chat dlm post yg lepas)  ..oke aku baru tawu yang dye pun kena cam aku..siyes weyh kami berdua sangat2 la scared tyme hamba allah ini  online di muka buku(facebook)..kekadang saye tak sempat untuk offline chat  kerana saye suke chat dengan member2 saye..tak kan sebab hamba allah ini saye terpakse unavaible on chat kuwd...
adushh..-,-
haha,,,semalam hamba allah ini mahu chat same saye tapi malang ye saye malas mahu layan so saye tak reply..hehe..*bukan kejam ea..
nak bukti yang saye dengan dye scared same kamu?
nah bukti chat kami..





see? scared la same kamu , hamba allah.!
kami bukan nye tak mahu layan kamu(hamba allah),,kami just scared to you..!
oke stop*


#minggu depan result Penilaian Menengah Rendah(PMR) KELUAR! Cuak bhai..


No comments:

Post a Comment