pengikut2 ku!!

Monday, November 28, 2011

da lme da..







hye sume..:)
whoa ! my belog da lwa la walaupun ade cacat ye lgi....eh puji sendiri larh pulak..lalala
haha penat la edit code css  yg ntah pape ue + ak x fhm un code ue..
Adush ..
penat wok pikir code css ue..nk jd gile wo..hhuhuhu..
pnt menalaah mende ue smpai kena mara nan ibu kesanyangan aku itu..maap ea ibu..sye sdg mpljari sesuatu yg bru...hehe..
n sye mao say thx alot kat sorg kakak redaks yg tolong ak walau un ak x brpe fhm sgt gak..hehe..:D

cuti niey ak mmg abiskn mase yg berharge spt emas nieyh dpn lappy kesayangan aku nieyh jerp...
sme online mukebuku,,lyn korea smpai abis da stu drama ak lyn,,edit gmbr yg ntah lawa ke tidak ue..hak2
mmg buhsan sungguh la cuti ini..x twu nk wat perw..lalalalala...

wey ak nk tnye korunk nieyh,,
pe perasaan korunk klo dipermainkn?
msti saket en..huh?ckop la ak da dipermaenkn dahulu..
n ak rse sedeyh klo kwn aku dpermaenkn aw..n aku x ske klo kwn ak sedeyh..
walaupun dye sedeyh tak thp giga ak tetap x SUKE ..oke?
jgn la wat owg sedeyh nnt dyeowg doakn korg bkn2 ak ta mao tanggung ea..!
aku sayang much2 la kat kwn2 ak lg2 bestie ak..

kpd sahabat2 ku dgr la lgu nieyh..khas tok korunk..

No comments:

Post a Comment