pengikut2 ku!!

Friday, September 30, 2011

kata2 budak 9 A!

weyh gilak la ,,
aku CANDIDATES PMR larh...!!
hahaha

dekat sini aku ingin mengambil kesempatan untuk memohon ampun dan maap kepada semua yang mengenali diri ini..
aku arap sngt2 yg tade sesiape yg terase aty nan aku o wtv ..
klo ade tlg la bgtwu aku n ak mohon ampun dr ujung rambut hgga hujung ibu jari kaki aku yg agk lawa nieyh..hhaha

kpd sume budak skola rendah yg ak sayangi ,,,
walau un ak da lame ta jmpe korunk ,,aty ak tetap pd korunk sume..ak syyg gile2 laa at korunk lg2 dlm persahabatan yg tlh tjalin dr drjh satu hgga larh skunk...aku arap stu ary nnt kte akn wat reunion scre bsr-bsrn spye ak dpt jmpe korunk lek...
n ak nk minx ampun n maap kpd korunk sume...n i wish you all good luck n all da best...
i know that you all can do it...!!
jom la pndh skola yg sme..!!heheh

kpd sume bdak sambest form 3 lak...:)
aku minx ampun dan maap spnjg kte tlh mnjalin kn ukhwah bersama..thx n sowy 4 everything...aku twu yg aku byk sgt wat korunk terase nan diri yg kerdil ini...halalkn sgale2 ye korunk da bg at aku...
n kpd sesape yg wat slh o terse nan aku ,, aku arap yg korunk bg la twu ak yg korunk ta puas aty ue..!jgn la ckp blkg...ta baek aw..!!
n dekat sini ak nk wish you all gud luck n all da best ... buat yg trbaek demi mse dpn korunk  gak...!



 akhir sekali ,,, 
doakan kami pelajar form 3 yang akn menduduki peperiksaan penilaian menengah rendah pd mggu hadapan supaya kami dpt mnjwb dgn tng dan jayanya...


139 PMR CANDIDATES FROM SEKOLAH AGAMA MENENGAH BESTARI ,SUBANG JAYA SEKOLAH KLUSTER KECEMERLANAGAN
WILL GET 9A'S IN PMR 2011...

MUKE2 PMR CANDIDATES 2011..!!





YEAH!!
AMIINNNN YA RABAL ALLAMIN!!




No comments:

Post a Comment